دیدار رییس جمهور با طلاب
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب های احمدگلستانی و آدرس ahmadgolestani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 3337
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کتاب های احمدگلستانی
تالیفات
پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:دیدار با رییس جمهور , :: 15:53 ::  نويسنده : گلستانی       

 

رییس‌جمهوری در دیدار علما، فضلا و طلاب استان سیستان و بلوچستان رسالت و کار علما را در تبیین و ترویج دین خدا سنگین و پر افتخار توصیف کرد و گفت: انجام این وظیفه در دنیای امروز دشوارتر است زیرا حساسیت قدرت‌های جهان نسبت به اسلام و قدرت آن از هر زمان دیگری بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنت آنلاین به نقل از “پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران”، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با بیان این‌که اسلام دین قدرت آفرین، فرهنگ‌آفرین و تحول آفرین است، گفت: امروز دنیا تشنه معنویت و فرهنگی است که بتواند بشریت را در مسیر سعادت قرار دهد. دکتر روحانی ایجاد تفرقه، رو در رو ایستادن و تکفیر کردن در دنیای اسلام را از طرح‌های قدرت‌های استعمارگر خواند و گفت: آن‌ها امروز خوشحالند که مسلمانی خون مسلمان دیگر را بر زمین بریزد و به خاطر این جنایت خود را بهشتی بداند، در حالی که این افترا بزرگ‌ترین ظلم به حق است. رییس جمهوری اتحاد و برادری شیعه و سنی در ایران اسلامی را نعمتی بزرگ و مستلزم شکرگزاری دانست و گفت: پیامبر عظیم‌الشأن(ص) و مردم ما نمی‌خواهند که علمایشان روبه‌روی یک‌دیگر بایستند؛ زیرا وحدت و اخوت و تعاون توصیه نبی اکرم(ص) و خواست جامعه از علماست. رییس جمهوری چتر اسلام، ایران، رهبری و قانون اساسی را موجب اتحاد و برادری در کشور دانست و گفت: ما گلستانی به نام ایران با تنوع هفتاد و هفت میلیون گل متنوع داریم و باید با تضارب آرا از اختلاف نظرها برای پیشرفت علم و دانش در کشور بهره بگیریم. وی افزود: امروز ما در شرایطی نیستیم که روی جزییات باقی بمانیم؛ زیرا مخالفان اسلام، قران و پیامبر عظیم الشان اسلام با تمام قوا مساعی خود را برای نابودکردن شریعت اسلام و راه حق به کار بسته اند. دکتر روحانی زندگی خوب و آرام مردم را در گرو توسعه مادی و معنوی کشور میسر دانست و گفت: ما باید هم‌زمان با اکتشاف معادن و رونق صنایع در استان، اخلاق، ایمان و عبادت الهی را نیز توسعه دهیم. رییس جمهوری تصریح کرد: برای همه ما افتخار است که ایران اسلامی آباد شود و استان سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت سوق الجیشی و ظرفیت های بالقوه می تواند خیلی سریع به اهداف مورد نظر دست یابد. دکتر روحانی بار دیگر بر لزوم حضور مردم برای تامین امنیت و توسعه کشور تاکید کرد و گفت : آرامش و ثبات اقتصادی در کشور در مقطع کنونی مرهون حمایت و حضور مردم در صحنه و امید آنها به آینده است. رییس جمهوری گفت: اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط پیام اسلام است و اسلام راستین جاذبه های بسیاری برای مردم و جهانیان در دنیای امروز دارد.

 

                                       منبع : سنت آنلاین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: